Všeobecné obchodní podmínky

pro účely poskytování jazykových služeb www.anglictinaprostavare.cz

Dříve, než využijete mých služeb, mám zákonnou povinnost Vám sdělit informace uvedené v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, které blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti smluvních stran. Tyto Všeobecné obchodní podmínky slouží pro účely poskytování jazykových služeb. Mým cílem je spokojený klient a funkční podnikání.

1. Smluvní strany

1.1 Lektorem anglického jazyka, provozovatelem webu www.anglictinaprostavare.cz a poskytovatelem jazykových služeb je:

Mgr. Kateřina Pešáková

se sídlem: Tomé Cano 2, Santa Cruz de Tenerife, 38005

e-mail: katerina.pesakova@email.cz

tel.: +420 774212410, +34 692 30 40 95

Lektor není plátce DPH.

1.2 Klientem je osoba, která si u lektora objednala online výuku jazyka v online jazykovém kurzu, nebo v asynchronním kurzu.

2. Základní ustanovení

2.1 Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi lektorem a klientem.

2.2 Smlouva mezi lektorem a klientem vzniká v okamžiku, kdy se smluvní strany shodnou na celém jejím obsahu, tedy potvrzením objednávky.

2.3 Objednávka je považována za potvrzenou v okamžiku, kdy lektor zašle potvrzovací e-mail na uvedenou adresu klienta.

2.4 Potvrzení objednávky, včetně obchodních podmínek, je vyhotoveno v českém jazyce a je archivováno v elektronické podobě.

2.5 Ujednané podmínky smluvního vztahu lze měnit nebo rušit pouze výslovným ujednáním obou smluvních stran a na základě podmínek uvedených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách.

2.6 Náklady, které klientovi vzniknou při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy, např. náklady na internetové připojení či na telefonní hovory, si klient hradí sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3. Předmět plnění

3.1 Předmětem plnění je online výuka angličtiny v jazykovém kurzu, který si klient objednal, případně jednorázová konzultace.

4. Všeobecná ustanovení

4.1 Lektor se zavazuje:

a) poskytovat klientovi výuku angličtiny dle svého nejlepšího vědomí a svědomí,

b) být řádně a včas připraven,

c) dodržovat délku výuky,

d) řádně a včas rušit hodiny, pokud je to nutné. Pokud je lekce zrušena lektorem, nabídne nejbližší možný náhradní termín po domluvě s klientem, nebo se domluví na náhradě prostřednictvím e-lesson, tzn. zasláním materiálů pro samostudium.

e) lektor si vymezuje právo odmítnout klienta

4.2 Klient se zavazuje:

a) řádně a včas platit za daný jazykový kurz,

b) řádně a včas rušit hodiny, pokud je to nutné,

c) za řádně zrušenou hodinu se považuje ta, kterou klient zruší minimálně 24 hod předem, může tak učinit písemným oznámením na email: katerina.pesakova@email.cz, nebo na WhatsApp (+420 774 212 410.) V případě nedodržení lhůty pro oznámení o zrušení lekce, je tato lekce klientem hrazená v 100% výši.

d) v případě online výuky bere klient na vědomí, že pro tento způsob výuky je nutné, aby splňoval technické požadavky, především měl aktuální verzi programu, který si vybral pro online výuku, a dále, aby měl spolehlivé připojení k internetu.

e) pokud se klient na domluvenou lekci nepřipojí ani po 15 minutách od začátku plánované lekce, na smluveném odkazu ZOOM, lekce propadá bez náhrady. Pokud klient oznámí zpoždění, počkám na Vás a lekce proběhne a skončí v domluveném čase.

5. Termín realizace výuky

5.1 Výuka probíhá ve dnech a časech dle objednávky klienta.

5.2 Termín realizace výuky je standardně u každého klienta stanoven pevně na určitý den a čas.

5.4 Délka online výuky je 55 minut, konverzační lekce 30 min., není-li dohodnuto jinak.

5.5 Výuka probíhá po dobu celého kalendářního roku, není-li dohodnuto jinak.

5.7 Je-li klient nucen přerušit kurz na delší dobu (2 týdny a více), prosím o včasnou informaci, hodiny budou využity jinými studenty.

6. Kurzovné

6.1 Cena za příslušný jazykový kurz (dále jen "kurzovné") je uvedena v aktuálně platném ceníku a také je k dispozici u každého kurzu na webových stránkách www.anglictinaprostavare.cz. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena, přičemž se jedná o cenu konečnou. Cena je fakturována v EUR. V případě firemní a skupinové výuky je cena stanovena individuálně dle počtu osob, objemu zakázky.

7. Platební podmínky

7.1 Kurzovné se hradí bezhotovostním převodem na bankovní účet lektora uvedený na vystavené faktuře v EUR.

7.2 Kurzovné online výuky se hradí na 10 nebo 5 lekcí dopředu, není-li dohodnuto jinak. Platnost těchto balíčků je časově omezena na 3 měsíce v případě objednání 10 lekcí a na 2 měsíce v případě objednání balíčku 5 lekcí.

7.3 Splatnost faktury je 14 dní od data vystavení faktury, není-li dohodnuto jinak.

7.4 Faktura na dané období musí být vždy uhrazena před započetím výuky.

7.5 V případě jednorázové konzultace musí být faktura uhrazena před započetím této konzultace.

7.6 Faktura je zasílána na e-mailovou adresu, kterou klient lektorovi poskytl.

7.7 Povinnost klienta uhradit kurzovné je splněna momentem připsání příslušné částky na bankovní účet lektora.

7.8 Provedením platby za jazykový kurz klient potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

8. Storno a náhrada lekce

8.1 Lekci je možné zrušit:

a) zasláním e-mailu na adresu: katerina.pesakova@email.cz

b) zasláním SMS či WhatsApp zprávy na telefonní číslo: +420 774 212 410.

8.2 Platby za stornované lekce se do dalšího balíčku nepřevádí.

8.3 Pokud je lekce zrušena minimálně 24 hodin před dohodnutým začátkem výuky, lekce je nahrazena dle časových možností obou stran, nejpozději však do jednoho měsíce od takto zrušené hodiny, není-li dohodnuto jinak.

8.4 Pokud je lekce zrušena méně než 24 hodin před dohodnutým začátkem výuky, lekce není nahrazena a je účtována jako provedená.

8.5 V případě ojedinělého zrušení lekce ze strany lektora bude výuka nahrazena dle dohody nebo přesunuta do dalšího měsíce.

8.6 V případech, kdy zasáhne tzv. vyšší moc (úraz, úmrtí v rodině apod.), bude lekce nahrazena po dohodě s klientem.

9. Reklamace

9.1 Pokud je klient nespokojen s kvalitou výuky, je povinen lektora o této skutečnosti informovat písemně, a to prostřednictvím "Reklamačního formuláře", který bude klientovi poskytnut na vyžádání.

9.2 Lektor potvrdí obdržení reklamačního formuláře nejpozději do 2 pracovních dnů.

9.3 Lektor si vyhrazuje právo přezkoumat důvody reklamace a navrhnout klientovi náhradní řešení.

9.4 Lektor se zavazuje rozhodnout o reklamaci ihned, je-li to možné. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do dvou týdnů ode dne uplatnění reklamace, není-li dohodnuto jinak.

9.5 Jako relevantní důvod reklamace nebudou uznány překážky vzniklé na straně klienta. Jedná se především o změnu časových možností a ztrátu důvodu k navštěvování kurzu. V případě online výuky se jedná o technické problémy spojené s připojením k internetu.

9.6 Relevantním důvodem reklamace není ani neúspěšné vykonání jazykové zkoušky, pokud klient takovou zkoušku vykonal.

10. Odstoupení od smlouvy, změna smlouvy

10.1 Klient, je-li spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy, jež byla uzavřena distančním způsobem (nejčastěji prostřednictvím internetu či telefonicky), a to bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy.

10.2 Tato lhůta začíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém lektor klientovi potvrdil přijetí jeho objednávky. K dodržení této lhůty postačuje, bylo-li odstoupení od smlouvy před uplynutím této lhůty lektorovi odesláno.

10.3 Odstoupení od smlouvy je možné provést zasláním e-mailu na adresu: katerina.pesakova@anglictinaprostavare.cz s uvedením předmětu zprávy: Odstoupení od smlouvy.

10.4 Odstoupí-li klient v souladu s výše uvedenými podmínkami od smlouvy, navrátí mu lektor bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy lektor obdržel Odstoupení od smlouvy, veškeré platby, jež od klienta v souvislosti s touto smlouvou obdržel, a to bezhotovostním převodem na účet. V případě, že před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy byla již část objednaných služeb klientovi poskytnuta, klientovi bude navrácena poměrná část ceny, tedy částka ponížená o cenu za již poskytnuté služby.

10.5 Lektor je oprávněn od smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že klient smlouvu porušil podstatným způsobem. Pro účely těchto podmínek se za podstatné porušení smlouvy považuje prodlení zákazníka s úhradou kurzovného více jak 7 dnů po splatnosti. Po dobu takového prodlení je lektor oprávněn pozastavit poskytování svých služeb, aniž by to bylo považováno za porušení smlouvy ze strany lektora.

10.6 Žádost o změnu objednávky, jakož i odstoupení od smlouvy, je klient povinen oznámit vždy písemně. Žádost o změnu objednávky je považována za přijatou, pokud lektor písemně potvrdil její obdržení. Lektor se zavazuje přijetí potvrdit nejpozději do 48 hodin od obdržení. Odstoupení je účinné doručením lektorovi.

12. Ochrana osobních údajů

12.1 Zpracování osobních údajů se řídí Prohlášením o ochraně osobních údajů, jehož aktuální verze je vždy přístupná na webu www.anglictinaprostavare.cz .

12.2 Klient vyplněním poptávkového či kontaktního formuláře, zadáním objednávky nebo uzavřením smlouvy stvrzuje, že se s Prohlášením o ochraně osobních údajů seznámil a souhlasí s ním.

13. Závěrečná ustanovení

13.1 Znění těchto obchodních podmínek je pro obě smluvní strany závazné a tvoří nedílnou součást objednávky či každé jednotlivé smlouvy uzavřené mezi lektorem a klientem.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.11.2020. Jejich textová podoba je vždy zveřejněna na webu www.anglictinaprostavare.cz .


Zásady ochrany osobních údajů

Nařízení EU2016/679 (GDPR) o ochraně osobních údajů

Vyplněním Vašich osobních údajů - jméno, příjmení, adresa bydliště, mobil, email, IČ a DIČ při objednání lekcí jazykové výuky, rezervaci zkušební lekce či při vyplnění některého z formulářů na webových stránkách www.anglictinaprostavare.cz. anebo jejich poskytnutím z Vaší strany při písemném či osobním kontaktu, telefonicky, emailem, sms zprávou, prostřednictvím aplikace Facebook, LinkedIN či jiné, souhlasíte s uchováním těchto informací fyzickou osobou Mgr. Kateřinou Pešákovou, Tomé Cano 2, Santa Cruz de Tenerife, 38005, Tenerife, kontaktní email: katerina.pesakova@email.cz, kontaktní telefon: +420 774212410, webové stránky: www.anglictinaprostavare.cz. Tyto údaje je nutné poskytnout pro rezervaci zkušební lekce, objednání jazykových lekcí či při vyplnění některého z formulářů na webových stránkách www.anglictinaprostavare.cz Kromě výše uvedených údajů zpracováváme a uchováváme rovněž informace o Vaší jazykové úrovni a informace o tom, jaké služby jste si u nás zakoupili či jaké služby jsme Vám poskytli.

Vámi zadané výše uvedené osobní údaje nejsou sdělovány třetí straně a výhradně slouží pro zvolený účel. Výjimku tvoří zpřístupnění Vašich osobních údajů příslušným správním orgánů v případě zákonné povinnosti a dále pro osoby, které s námi spolupracují na plnění našich zákonných a smluvních povinností jako jakou například daňoví poradci nebo poskytovatelé softwarových aplikací.

Účel uchovávaných dat:

Tato data jsou uchovávána a zpracovávána za účelem identifikace v systému pro správné dokončení rezervace zkušební lekce nebo pro zpracování a uzavření objednávky výuky, za účelem zaslání dotazu z některého formuláře na webových stránkách www.anglictinaprostavare.cz. Dále za účelem vystavení zálohové faktury, daňového dokladu, případně opravného daňového dokladu, pro účely plnění právních povinností zejména v oblasti účetnictví a daňového práva, za účelem zaslání připomenutí rezervace zkušební či výukové lekce, slouží k vzájemné emailové či telefonické komunikaci, komunikaci přes sms, přes aplikace a k vedení historie rezervací zkušebních lekcí a objednávek výuky.

Vytvořením rezervace zkušební lekce, objednáním výuky, zasláním Vašeho dotazu z webového formuláře na www.anglictinaprostavare.cz, zasláním Vašeho dotazu písemně, emailem, přes sms nebo jiným komunikačním prostředkem souhlasíte s uchováváním a zpracováním Vašich osobních údajů.

Osobní údaje jsou uchovávány a zpracovávány po dobu, kdy je to požadováno pro účely plnění právních povinností nebo po dobu tří let po ukončení smluvní spolupráce nebo našeho posledního kontaktu, pokud nedošlo k uzavření vzájemného smluvního vztahu.

Máte právo na přístup k Vašim zpracovávaným osobním údajům, na aktualizaci či doplnění Vašich nepřesných osobních údajů, dále pak právo na vznesení námitky proti zpracování Vašich osobních údajů, je-li zpracování založeno na oprávněném zájmu nebo pro účely přímého marketingu, právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů v případech stanovených v čl.18 GDPR, právo na vymazání Vašich osobních údajů po uplynutí doby dle výše uvedeného textu rovněž jako právo na získání svých osobních údajů v písemné formě.

V případě, že se domníváte, že dochází k porušení Vašich práv co se týče ochrany osobních údajů, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Vaše požadavky či dotazy ohledně zpracování a uchovávání Vašich osobních údajů je možné uskutečnit zasláním emailu na náš kontaktní email katerina.pesakova@email.cz